Zařazení dle platných předpisů v 7. – 8. platové třídě.
Náplň práce:
- Obsluha recepce – prodej vstupenek, vyřizování telefonátů, podávání základních informací návštěvníkům, recepční servis pro zaměstnance
Požadujeme:
- středoškolské vzdělání
- základní znalosti a dovednosti práce s PC
- schopnost samostatné práce, pečlivost, zodpovědnost
- komunikativnost, příjemné vystupování
- znalost AJ nebo NJ výhodou
- praxe v oboru výhodou
Nabízíme:
- zajímavou práci ve stabilní společnosti
- HPP (1,0)
- přátelský pracovní kolektiv v atraktivním prostředí
- pět týdnů dovolené, tři dny indispozičního volna, volné vstupy do objektů muzeí a galerií
- stravenkový paušál ve výši 73,- Kč/den.
- angličtina na pracovišti
Doba trvání pracovního poměru:
Předpokládaný nástup 1. 1. 2023 nebo dle dohody. Pracovní poměr na dobu určitou – 1 rok s možností prodloužení.
Přihláška musí obsahovat:
- samostatnou přihlášku k výběrovému řízení (jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost a místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo dokladu o povolení k pobytu, datum a podpis uchazeče)
- souhlas se zpracováním osobních údajů podle zákona č. 101/2000 Sb., zákon o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném znění pro účely personálního výběrového řízení
- strukturovaný životopis
- výpis z rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (dočasně lze nahradit čestným prohlášením)
- kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihlášky k výběrovému řízení doručte v zalepené obálce označené ,,obsluha recepce“ na adresu Muzeum východních Čech v Hradci Králové, Eliščino nábřeží 465, Hradec Králové 500 01 nebo zašlete elektronicky na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. do 16. 10. 2022.
Bližší informace podá Bc. Kateřina Ježková, tel. č. +420 702 216 327.
MVČ si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit, pokud nebude nalezen vhodný uchazeč.